Reklamační řád

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Na šperky vyrobené z obecného kovu, kůže, syntetické kůže, umělé hmoty a textilu poskytujeme záruku v délce 6 měsíců (v souladu s obchodními podmínkami našeho dodavatele).

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou maximálně na 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

V případě výskytu kazů z výroby, při zpracování nebo na materiálu můžete uplatnit záruku do 24 měsíců od data koupě za předpokladu, že šperky byly používány správným způsobem. 

Poškození, která vznikají při běžném použivání,  nošení a přetržení (např. řetízky), špatném zacházení (otlučení, poškrábání), nesprávném používání (koupání se šperky, nošení šperků při namáhavé fyzické práci), nehodou, nedbalostí, nezdařilým pokusem o opravu, chemickým poškozením ( nastříknutí parfému, laku na vlasy), poškození živly jako jsou voda, oheň, blesk, nebo jiný elektrický výboj jsou vyjmuta ze záruky.

Pokud dané situace nastanou, šperky Vám samozřejmě rádi opravíme, ale za finanční poplatek. 

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.

uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu: LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00

Adresa pro uplatnění reklamace: LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00

Kontakt pro uplatnění reklamace: 

Email:  info@leventi.cz
Tel:     +420 777 122 278

 Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.

Upozornění o sběru cookies.