Jak nakupovat

Vše o nákupu

Nakupování v našem e-shopu je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

  1. Fulltextem- název zboží zadejte do políčka vyhledávání na horní liště a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání
  2. Podle typu kolekce - výběrem v horizontálním menu
  3. Podle typu produktu – výběrem ve vertikálním menu 

 

Nejste si jistí, vhodnou volbou zboží pro vaše blízké nebo nevíte jak jej objednat?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu info@leventi.cz – rádi Vám poradíme!

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ

Po kliknutí na obrázek nebo název se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, dostupnost, kód produktu, podrobný popis, můžete si prohlédnout detailní fotografii atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (obrázek zboží, název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

 

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena Vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Česká pošta, DPD, Zásilkovna, osobní odběr) a vyberte platbu (Dobírka, Bankovní převod, platby přes platební bránu GoPay). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email. 

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

8) způsoby platby

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 60 Kč Kč při dopravě Českou poštou nebo DPD.


2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. 
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

 

9) Dodací a dopravní podmínky pro čr

Ke každé objednávce účtujeme balné  a poštovné dle aktuálního ceníku.

Pozn. uvedené doby dodání platí, pokud je zboží skladem.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 16 hod.) nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 110 KčPoštovné není účtováno při objednávce nad 999 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni SMS.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

 

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Praze na adrese: LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si  prosím nevyzvedávejte bez předchozího domluvy, o možném termínu vyzvednutí budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Výdejní místa:
LA LEVENTI s.r.o
Podvinný mlýn 2178/6

Praha 9 - Libeň
190 00
 
Po – Pá 8:00 – 17:00 hod.

 

DPD

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 99 Kč. Poštovné není účtováno při objednávce nad 999 Kč.

DPD Vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny (8–18 hod.) nebo v sobotu (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání vaší zásilky přepravci DPD jste z naší strany informováni SMS a emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

 

10) ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE 

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Na šperky vyrobené z obecného kovu, kůže, syntetické kůže, umělé hmoty a textilu poskytujeme záruku v délce 6 měsíců (v souladu s obchodními podmínkami našeho dodavatele).

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou maximálně na 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

V případě výskytu kazů z výroby, při zpracování nebo na materiálu můžete uplatnit záruku do 24 měsíců od data koupě za předpokladu, že šperky byly používány správným způsobem. 

Poškození, která vznikají při běžném nošení a přetržení (např. řetízky), špatném zacházení (otlučení, poškrábání), nesprávném používání (koupání se šperky, nošení šperků při namáhavé fyzické práci), nehodou, nedbalostí, nezdařilým pokusem o opravu, chemickým poškozením (nastříknutí parfému, laku na vlasy aj.), poškození živly jako jsou voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj jsou vyjmuta ze záruky.

Pokud dané situace nastanou, šperky Vám samozřejmě rádi za finanční poplatek opravíme.

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.

uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu. LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00

Adresa pro uplatnění reklamace: LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00

Kontakt pro uplatnění reklamace: 

Email:  info@leventi.cz

 Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

 

11) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy).  Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

 

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy a přiložte fakturu.
  • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Zboží prosím nejlépe odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové Vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: LA LEVENTI s.r.o., Podvinný mlýn 2178/6, Praha 9 - Libeň 190 00

 

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 30 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od Vás platbu přijali, nebo na Váš bankovní účet.

 

jsme tu pro vás ! 

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Náš ochotný tým je připravený Vám pomoci s výběrem i realizací nákupu každý pracovní den od 8-17 hod.

Email: info@leventi.cz

Upozornění o sběru cookies.